728x90

 

 

I really don't want to know / Anne Murray 

 

 

 

I really don't want to know / Anne Murray

 

 

How many arms have held you
얼마나 많은 팔이 당신을 안았나요

And hated to let you go
그리고 당신을 놓아 주길 싫어했나요

How many how many I wonder
얼마나 많았을까 얼마나 많았을까 궁금해요

But I really don't want to know
하지만 정말 알고 싶지는 않아요

How many lips have kissed you
얼마나 많은 입술이 당신에게 키스를 했나요

And set your soul aglow
그리고 당신의 영혼을 불태웠나요

How many how many I wonder
얼마나 많았을까 얼마나 많았을까 궁금해요

But I really don't want to know
하지만 정말 알고 싶지는 않아요

So always make me wonder
그러니까 언제나 내가 궁금하게만 해요


always make me guess
언제나 추측만하게 해요

And even if I ask you
내가 당신에게 물어본다고 하더라도

Darling don't confess

나의 연인 고백하지 말아요
Just let it remain your secret

당신의 비밀로 간직해 둬요

But darling I love you so
하지만 나의 연인 당신을 너무나 사랑해요

No wonder no wonder I wonder
궁금한 건 당연한 거예요 당연한 거예요

though I really don't want to know
정말 알고 싶지는 않지만요

So always make me wonder
그러니까 언제나 내가 궁금하게만 해요

Always make me guess
언제나 추측만하게 해요

And even if I ask you
내가 당신에게 물어본다고 하더라도


Darling don't confess
나의 연인 고백하지 말아요

Just let it remain your secret
당신의 비밀로 간직해 둬요

But darling I love you so
하지만 나의 연인 당신을 너무나 사랑해요

No wonder no wonder I wonder
궁금한 건 당연한 거예요 당연한 거예요

though I really don't want to know
정말 알고 싶지는 않지만요

No wonder no wonder I wonder
궁금한 건 당연한 거예요 당연한 거예요

though I really don't want to know
정말 알고 싶지는 않지만요

 

+ Recent posts